ΠΟΑΔ σε ΕΑΕΕ- Φλέγεται ο τομέας της Υγείας -Απομακρύνονται οι πολίτες

Επιστολή -παρέμβαση στην ΕΑΕΕ να εξετάσει η διοίκησή της και οι ασφαλιστικές εταιρείες  με νέα οπτική τα όσα συμβαίνουν στα συμβόλαια Υγείας  και οδηγούν στην απομάκρυνση των πολιτών από αυτά απέστειλε η ΠΟΑΔ . Στην επιτσολή αναφέρονται τα εξής:

“Αξιότιμε Πρόεδρε της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας κ. Αλ.  Σαρηγεωργίου  ,Μέλη του Δ.Σ της ΕΑΕΕ , κύριε Καντώρο Πρόεδρε της επιτροπής υγείας της ΕΑΕΕ,  η επιστολή αυτή απευθύνεται σε εσάς τους καθ΄ ύλην αρμόδιους στο θέμα που θέλουμε να θέσουμε στις διοικήσεις των ασφαλιστικών  εταιριών που δραστηριοποιούνται σε ασφαλίσεις υγείας φυσικών προσώπων μέσω του κλάδου ζωής ή του κλάδου Π.Α.

Έρχονται καθημερινά στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών από όλη την Ελλάδα καταγγελίες συναδέλφων επαγγελματιών πρακτόρων ,συντονιστών και μεσιτών   για αθέμιτες πρακτικές αύξησης των ασφαλίστρων υγείας πέραν των συμφωνηθέντων από τους γενικούς και ειδικούς όρους έκδοσης των συμβολαίων αλλά και αυξήσεις  χρησιμοποιώντας ως μέσο εξυγίανσης της  ανόδου αυτής  τους δείκτες τιμών καταναλωτή ,ακόμη και τις αυξήσεις των νοσηλίων από τα ιδιωτικά θεραπευτήρια ή λόγω αυξημένου κόστους αποζημίωσης, ακριβότερες ιατρικές υπηρεσίες ή  αυξημένες τιμές των αναλώσιμων ειδών στα χειρουργεία ακόμη και των συμβεβλημένων ιατρικών κέντρων των οποίων οι συνομιλητές είστε εσείς.

Δεν μπορεί ο Έλληνας καταναλωτής κάτοχος ενός συμβολαίου υγείας να γίνει η κολυμβήθρα του Σιλωάμ για την εξυγίανση του κλάδου.

Όλα αυτά και άλλα τόσα το μόνο που καταφέρνουν είναι να απομακρύνουν τον Έλληνα πολίτη από την αδιαμφισβήτητα χρήσιμη γι΄αυτόν και την οικογένεια του ασφάλιση υγείας, αλλά κάνουν και τον Έλληνα Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να αμφιβάλει για τις προθέσεις των Ασφαλιστικών Εταιριών .

Έχετε στα χέρια σας όλα τα αποτελέσματα των παρουσιάσεων-  συνεντεύξεων των Ασφαλιστικών Επαγγελματιών Διαμεσολαβητών με τους υποψηφίους πελάτες του καθενός, δεν είναι χρήσιμο να αναρωτηθείτε γιατί δεν τελεσφορούν όλες αυτές οι παρουσιάσεις προς όφελος των Ασφαλιστικών Εταιριών ;

Η αγωνία όλων μας είναι πως οι κόποι και οι προσπάθειες ετών να διατηρήσουμε υψηλό το φρόνιμα όσων διατηρούν συμβόλαια υγείας χωρίς να έχουν καμιά απαίτηση ,παρά μόνον να βλέπουν τις αυξήσεις των ασφαλίστρων τους από χρόνο σε χρόνο να γίνονται απαγορευτικές θα πάνε χαμένοι.

Η ΠΟΑΔ έχει θέσει και στο παρελθόν ερωτήματα προς την ΕΑΕΕ για τις απαγορευτικές αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας αλλά πιστεύουμε πως σήμερα η κατάσταση ολισθαίνει προς το χειρότερο χωρίς καμιά περίπτωση επιστροφής στην υγιή πραγματικότητα.

Πρέπει να εφαρμοστεί μέτρο loss Ratio και στον κλάδο υγείας , ασφαλισμένος που δεν κάνει χρήση του νοσοκομειακού προγράμματος του, να του δίδεται  έκπτωση στα ασφάλιστρα μελλοντικής  περιόδου.

Πρέπει να εφαρμοστεί ζώνη ασφάλισης με διαφορετικό ασφάλιστρο  και στον κλάδο υγείας .

Δεν μπορεί κάτοχος συμβολαίου υγείας από την Φλώρινα ή την Ιεράπετρα να καταβάλει τα ίδια ασφάλιστρα για το ίδιο προϊόν  με έναν κάτοχο συμβολαίου υγείας του Ν. Αττικής ή του Ν. Θεσσαλονίκης ,δεν κάνουν την ίδια χρήση εκ πραγμάτων.

Η ιδιωτική ασφάλιση είναι πολύτιμη και δεν πρέπει να μετατραπεί σε πολυτέλεια !

 Αφουγκραστείτε τις αγωνίες μας και τους προβληματισμούς μας ,όλοι εμείς οι καθημερινά αγωνιζόμενοι μέσα απο εμπορικές πολιτικές και εγκυκλίους που εκπονούνται απο την πλευρά σας προσπαθούμε να ωραιοποιήσουμε μια αγκύλωση που δεν έχει καμιά ευθεία γραμμή, κάθε ημέρα το θέμα των αυξήσεων των ασφαλίστρων  ολισθαίνει προς το χειρότερο.

Ας αναρωτηθούμε τι θα γίνει εαν στο τέλος του χρόνου παραμείνουν ενεργά όσα συμβόλαια υγείας έχουν υψηλό δείκτη ζημιών και λόγω του περιβάλλοντος που δημιουργείται γύρω απο αυτό το φαινόμενο του εκφοβισμού του πωλητή  να πουλήσει ένα συμβόλαιο υγείας δεν γίνονται νέες πωλήσεις .

Ας αναρωτηθούμε όλοι μας μήπως μας χαρακτηρίσουν όσοι δεν μας αγαπάνε ως άλλους καιροσκόπους  που θέλουν να ανέλθουν επαγγελματικά και κοινωνικά με οποιονδήποτε τρόπο.

Η ΠΟΑΔ το φαινόμενο αυτό θα το θέσει και στον Ευρωπαίο εταίρο μας την Bipar ως ένα μέσο διαβούλευσης προς συζήτηση που πρέπει να έχει ευοίωνο τέλος.     Σας ευχαριστούμε  , τελούμε σε αναμονή της θέσεως  σας.”

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics