Πρακτικές ΕΘΝΙΚΗΣ- VODAFON και η εξέλιξη της αγοράς

«Ασφάλεια αυτοκινήτου στη χαμηλότερη τιμή με την ΕΘΝΙΚΗ και το Vodafon Thank You. Κέρδισε τώρα μπαίνοντας στο site…». Είναι ένα μήνυμα, που στέλνεται σε πολίτες-πελάτες της εταιρείας, και πράγματι φθάνει με υποσχέσεις…

«Ασφάλεια αυτοκινήτου στη χαμηλότερη τιμή με την ΕΘΝΙΚΗ και το Vodafon Thank You. Κέρδισε τώρα μπαίνοντας στο site…».

Είναι ένα μήνυμα, που στέλνεται σε πολίτες-πελάτες της εταιρείας, και πράγματι φθάνει με υποσχέσεις…

Το Insurance –eea είχε καταγράψει το θέμα (ΔΕΙΤΕ ΑΡΘΡΟ) και είχε επισημάνει ότι με τον τρόπο αυτό ξεπερνιόνται πολλά. Ξεπερνιέται η πρακτική, η διαδικασία, η πεπατημένη που μέχρι σήμερα προωθούνταν οι ασφάλειες στους πολίτες και την αγορά.

Ελέγχονται ηθικά καθώς και βάσει των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών και της τήρησης κανόνων ορθής λειτουργίας του ανταγωνισμού.  Ελέγχονται πρωτίστως επί της ουσίας. Ως γνωστόν, οι υπερβάσεις δεν είναι πάντα θετικές.

Δεν είναι πάντα ευνοϊκές και κάποιες φορές βλάπτουν. Μπορεί και να μην απηχούν με ευκρίνεια αυτό που θέλουν να πουν. Μπορεί να ακροβατούν μεταξύ δελεαστικής προσφοράς και μεγάλων υποσχέσεων που όλες όμως τελούν υπό τον έλεγχο των πολιτών, της πολιτείας και των αρμοδίων θεσμικών οργάνων.

Με το μήνυμα αυτό που εισαγωγικά σας αναφέραμε, παροτρύνονται οι πελάτες της vodafon να αποκτήσουν ασφάλεια στο πλαίσιο της συμφωνίας των δύο εταιρειών. Έτσι και κάποιοι -άγνωστο πόσοι- θα δοκιμάσουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της τεχνολογίας και των μηνυμάτων μπαίνοντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση.

Εκεί θα βρουν επιλογές τηλεφωνικές ή ιντερνετικές αναλόγως με την εξοικείωση του καθένα για να πάρουν προσφορά και να κερδίσουν σε προνομιακές τιμές ασφάλιστρα αυτοκινήτου. Εκεί υπάρχει και η πρόκληση: όσοι αγοράσουν μέχρι την τάδε ημερομηνία… και φυσικά η ασφάλιση περνά σε αυτή την διαδικασία. Μια διαδικασία έξω από την γνωστή.

Συνέβη και με τις αγορές, και η έκβαση ήταν επώδυνη..

Δηλαδή: Υπήρχε κάποτε  ο έλεγχος των τιμών. Μετά οι αγορανομικές διατάξεις καταργήθηκαν και οι τιμές απελευθερώθηκαν. Και φυσικά ξέφυγαν σε τέτοιο βαθμό πού απόδειξαν ότι ο ανταγωνισμός για να λειτουργήσει ομαλά και υπέρ του καταναλωτή θα πρέπει να ελέγχεται αυστηρά και να υπόκειται σε κανόνες.

Μετά απελευθερώθηκαν οι εισαγωγές και φυσικά αυτό αποτέλεσε την αρχή για να πέσουν αξίες όπως η ποιότητα. Ακολούθησε η αναζήτηση των υπευθύνων κατά τον νόμο μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες. Και μέσα από όλα αυτά ο καταναλωτής  «πήρε την μπάλα» και τρέχει.

Σήμερα βλέπουμε ότι η ασφάλειες άρχισαν να ξεπερνούν τις πεπατημένες διαδικασίες πωλήσεων. Εισέρχονται σε καινοτομίες.

Χρέος όλων είναι να περιφρουρηθεί η αγορά και το αποτέλεσμα να είναι θετικό για όλους.  Οι νέες μέθοδοι μπορεί να αποδειχθούν επικίνδυνες για το τελικό αποτέλεσμα. Μπορεί η κάθε εταιρεία να διαχειρίζεται τις σχέσεις της και να συνάπτει τις συμφωνίες της.

Αυτό όμως θα πρέπει να γίνεται με κανόνες. Οι κανόνες αυτοί δεν υπάρχουν για να παρακωλύουν την επιχειρηματική ανάπτυξη, αλλά για να μη προκαλούν  βλάβες στην αγορά, τους θεσμούς και τους κρίκους που συντελούν στην έως σήμερα πορεία εξέλιξης της ιδιωτικής ασφάλισης.

ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ: Οι υπεύθυνοι κατά τον νόμο εκπρόσωποι του insurance-eea

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics