ΠΣΑΣ: Γιατί δεν εμφανίζομαι στο Μητρώο ενώ είμαι ενεργός Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Μετα την δημοσιοποιήση του μητρώου μας κάποιοι συνάδελφοι μας δεν βρήκαν τον εαυτό τους καταχωρημένο.

Ο κυριωτερος λογος που αποκαλύφθηκε ήταν οτι δεν ήταν εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ η υπήρχε κάποιο λάθος στην εγγραφή τους στο τοπικό επιμελητήριο.

Δείτε στο σύντομο video πως μπορείτε εύκολα να ελέγξετε αν είστε εγγεγραμένοι στο ΓΕΜΗ και αν δεν είστε να κάνετε γρήγορη ηλεκτρονική εγγραφή ωστε να διορθωθεί το πρόβλημα.

Αν είστε εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ ελέγξτε την εγγραφή σας στο τοπικό επιμελητήριο σας.

Σε οποιαδηποτε περίπτωση λάθους επικοινωνήστε με τα κατά τόπους αρμόδια Επιμελητήρια εγγραφής σας ενημερώνοντας συγχρόνως και την Κ.Ε.Ε.Ε. (στοιχεία επικοινωνίας: http://insuranceregistry.uhc.gr/Contact).  

Προυποθεση ο Ασφαλιστικος Διαμεσολαβητης να ειναι εγγεγραμμενιος στο τοπικο επιμελητηριο που ανηκει, όπως επισης και στο ΓΕΜΥ.

LINKS :

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ

http://insuranceregistry.uhc.gr/Search

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΓΕΜΗ

https://www.businessregistry.gr/publicity/index

VIDEO

 

Στουρνάρη 16, 106 83 Αθήνα

Τ.: 210.95.72.986-7

● F.: 210.95.11.079

● E.: [email protected]

W.: http://www.psas.gr

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics