Στα όρια της κρίσης ο κλάδος αυτοκινήτου

Με ακατάληπτες τακτικές το «αυτοκίνητο» συνεχίζει να αποτελεί θλιβερό φαινόμενο της αγοράς από την συνέχιση της πρακτικής κάποιων να θέτουν εκτός κάθε αντικειμενικού πλαισίου την τιμολόγησή του.

Με ακατάληπτες τακτικές  το «αυτοκίνητο» συνεχίζει να αποτελεί  θλιβερό φαινόμενο της αγοράς από την συνέχιση της πρακτικής κάποιων να θέτουν εκτός κάθε αντικειμενικού πλαισίου την τιμολόγησή του.

Η κατάσταση που έχει προκαλέσει χαώδεις συνθήκες και έχει σηματοδοτήσει μετακινήσεις στόλων με το συγκεκριμένο δέλεαρ της χαμηλής τιμής,  προβληματίζει κάθε αρμόδιο, και όχι μόνο των ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς δημιουργεί εντυπώσεις λανθασμένες ως προς την διαμόρφωση των ασφαλίστρων και  ενισχύει ως πρώτο το κριτήριο της «τιμής» για την επιλογή ασφάλισης. 

Με την στρεβλή αυτή προοπτική ο κίνδυνος για οτιδήποτε απρόοπτο στον κλάδο είναι ορατός και  οι συντελεστές της αγοράς παρακολουθούν χωρίς όμως να μπορούν να αντιδράσουν στο σκηνικό  που κάποιοι διαμορφώνουν για τον δικό του ο καθένας λόγο και με τον επίσης δικό του αυτόνομο τρόπο.

Επικεφαλείς εταιρειών αναφέρουν στο insurance eea πώς δεν αιτιολογείται αυτό που επικρατεί  και κρούουν συναγερμό για την προοπτική του κλάδου αυτοκινήτου που τείνει να εξοντώσει την αγορά και όποιες εταιρείες έστω και οριακά ακολούθησαν την πτωτική τάση φτάνοντας –όχι υπερβαίνοντας- τα έσχατα όρια διαμόρφωσης τιμολογίων (ασφαλίστρων).

Μάλιστα η πρόσφατη ασφάλιση του τεράστιου στόλου των ανασφάλιστων οχημάτων των οποίων οι κάτοχοι έσπευσαν λόγω ελέγχων να ασφαλίσουν, ευνοεί την «τιμή ευκαιρίας» ή τους τρόπους ευκαιρίας καθώς ταιριάζει ως αντίληψη στους επί έτη ανασφάλιστους. Συνεπώς πυροδοτεί  τις περιπτώσεις των χαμηλών ασφαλίστρων οι οποίοι όπως προαναφέρθηκε δεν αιτιολογούνται και προφανώς πλήττουν και την αγορά και δημιουργούν «μαύρες τρύπες» που συνήθως εντοπίζονται εκ των υστέρων.

Επισημαίνεται ότι γενικά τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων είναι ένα πεδίο ισχυρού πλέον ανταγωνισμού. Όλες οι νέες καινοτόμες προσπάθειες δίνουν λύσεις και ευκαιρίες οι οποίες όμως είναι ακόμα δυσδιάκριτες από τους καταναλωτές οι οποίοι σπεύδουν στην εύκολη λύση της προσφοράς του «φυλλαδίου στον υαλοκαθαριστήρα». 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics