Στην τριάδα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών η ΑΧΑ

Με άνοδο 4 θέσεων, η ΑΧΑ βρίσκεται στην 42η θέση στην κατάταξη της Interbrand – Best Global Brands. Διατηρεί τη θέση της ως μία από τις 3 κορυφαίες εταιρείες παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Η σημερινή κατάταξη Best Global Brands επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 42η Επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά και 3η Eπωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο. Η αξία της Επωνυμίας ΑΧΑ ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την κορυφαία ασφαλιστική Επωνυμία για 9 συνεχή χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 107 εκατομμύρια πελάτες μας για τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεών μας που συνεισφέρουν το καλύτερο που μπορούν, κάθε μέρα. Συνεχίζουμε με αισιοδοξία το στρατηγικό μας πλάνο “Φιλοδοξία 2020” και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το όνομά μας αναγνωρίζεται ξανά για τη συνεισφορά του στις επιτυχίες μας»

«Η ΑΧΑ έχει ως σκοπό να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Υλοποιούμε έναν βαθύ μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας μας με στόχο να δημιουργούμε περισσότερη αξία για τους πελάτες μας και να αποτελούμε έναν πραγματικό συνοδοιπόρο για όλη τη ζωή τους. Η Επωνυμία ΑΧΑ διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το ταξίδι μετασχηματισμού» είπε η Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer του Ομίλου ΑΧΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand «Η δέσμευση της ΑΧΑ στην Επωνυμία της αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο οργανισμός έχει αφιερώσει χρόνο για να ορίσει έναν σκοπό λειτουργίας, ένα όραμα και τις αξίες που τον διέπουν. Υπάρχει μια αυθεντική διάθεση να μετασχηματιστούν (από μέσα προς τα έξω) και αυτό θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Η φιλοδοξία να διαφοροποιούνται επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους με τους πελάτες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική, με την προοπτική να αλλάξει το ρόλο της Εταιρείας, εάν συνεχίσει να υλοποιείται μακροπρόθεσμα»

«Τον περασμένο χρόνο πραγματοποιήσαμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εκφραζόμαστε για την Εταιρεία μας, όπως η ανανέωση της ταυτότητας και της βάσης διαφήμισης, οι οποίες αναδεικνύουν μια πιο απλή, ανθρώπινη και μοντέρνα Εταιρεία. Συνεχίσαμε να παραδίδουμε υπηρεσίες προς τους πελάτες μας που δημιουργούν μια χειροπιαστή και διαφορετική εμπειρία» συμπλήρωσε ο Paul Bennett, Brand Director του Ομίλου ΑΧΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ AXA

Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι παγκόσμιος ηγέτης στην χρηματοοικονομική προστασία με περισσότερους από 165.000 εργαζόμενους, εξυπηρετώντας 107 εκατ. πελάτες σε 64 χώρες. Για το έτος 2016, τα έσοδα ανήλθαν σε 100 δις ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη (κέρδη προ εκτάκτων κερδών επενδύσεων) σε 5,6 δις ευρώ.

Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι η πρώτη παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία (Interbrand Οκτώβριος 2016).

Η κοινή μετοχή της ΑΧΑ είναι εισηγμένη και διαπραγματεύεται με το σύμβολο της ΑΧΑ στο Χρηματιστήριο του Παρισιού. Ο Όμιλος ΑΧΑ συμπεριλαμβάνεται στους κύριους διεθνείς δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης, όπως ο Dow Jones Sustainability Index (DJSI) και ο FTSE4GOOD.

Είναι ιδρυτικό μέλος της Χρηματοοικονομικής Πρωτοβουλίας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών Αρχές για τη Βιώσιμη Ασφάλιση (UN Environment Programme’s Finance Initiative – UNEP FI) και έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών για Υπεύθυνες Επενδύσεις (UN Principles for Responsible Investment).

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics