Θετικοί οι Έλληνες καταναλωτές στις digital υπηρεσίες από ασφαλιστικές εταιρείες

Περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες θέλουν πλέον οι Έλληνες καταναλωτές, με την πανδημία να αλλάζει το παραδοσιακό μοντέλο πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων. Αυτό σηματοδοτεί και την προσαρμογή της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης όπου οι επαγγελματίες οφείλουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να προχωρήσουν στο μέλλον.

Μάλιστα, όπως διαπιστώνει έρευνα της Accenture: “σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες εμφανίζονται θετικοί και στο ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες αποκλειστικά από digital only παρόχους.

Την ίδια στιγμή, οι 8 στους 10 πολίτες παραδέχονται ότι η πανδημική κρίση άλλαξε τη συναλλακτική τους συμπεριφορά με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Ακόμη περισσότεροι, σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες, θεωρούν “πολύ σημαντικό” και “μέτρια σημαντικό” το γεγονός ότι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά κανάλια για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.

Η ριζική αλλαγή των συνηθειών και η στροφή στα ψηφιακά μέσα και για τις ασφαλιστικές υπηρεσίες μεταφράζεται σε αυξημένες προσδοκίες για περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες: το 53% των Ελλήνων δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την ανταπόκριση των ασφαλιστικών εταιρειών στην τωρινή συγκυρία.

Ψηφιακά κανάλια

Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, την επιθυμία πρόσβασης των καταναλωτών (76%) σε ψηφιακά κανάλια, για δραστηριότητες, που εκτείνονται από την απλή αναζήτηση πληροφοριών ασφαλιστικών προϊόντων μέχρι την υποστήριξη τους σε περίπτωση ανάγκης/ατυχήματος. Από την άλλη πλευρά, όμως, 56% επιθυμεί να συναλλάσσεται αποκλειστικά μέσω ασφαλιστικών συμβούλων ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά πολύπλοκα και εξειδικευμένα προϊόντα.

Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι δεκτικοί (73%) σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καλύπτοντας νέες ανάγκες που μέχρι τώρα ήταν υποασφαλισμένες ή εξαιρετικά ακριβές (π.χ. ταξιδιωτική ασφάλιση, μοντέλα pay as you go/drive).

Περί προσωπικών δεδομένων

Στη σχέση τους με τους ασφαλιστικούς παρόχους, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών αξιολογεί ως σημαντικότερους παράγοντες την κατάρτιση των ασφαλιστικών συμβούλων, την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και τις ανταγωνιστικότερες τιμές. Στην κατεύθυνση αυτή, 79% είναι διατεθειμένο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τους παρόχους, ζητώντας ως αντάλλαγμα καλύτερη, γρηγορότερη, προσωποποιημένη προσέγγιση και χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Την ίδια στιγμή, το 43% όλων όσοι δεν επιθυμούν, προβάλλουν ως βασικό αντεπιχείρημα την ανησυχία τους για τη χρήση των δεδομένων τους από τις ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρει η έρευνα “Greek Insurance Market: Covid triggers a cycle of accelerated digital transformation”.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics