Τριπλή διάκριση EurolifeFFH στα Content Marketing Awards 2021

Η Eurolife FFHαπέσπασε τρία βραβεία στη φετινή διοργάνωση των ContentMarketingAwards, τα οποίααπονεμήθηκαν από το MarketingWeekκαι τη BoussiasCommunications την Τετάρτη 24 Ιουλίου. Στόχος των βραβείων είναι να αναδείξουν ιδέες και δράσεις contentmarketingπου βασίζονται στη στρατηγική μιας επιχείρησηςκαι υλοποιούνται με κριτήρια την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Για τη EurolifeFFH, η διάκρισή της στα βραβεία έχει μεγάλη αξία, καθώς η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία περιεχομένου μέσα από τα κανάλια της, αναπτύσσοντας νέους τρόπους επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Συγκεκριμένα, ο νέος ψηφιακός χώρος ευεξίας της EurolifeFFH,MoreLife, διακρίθηκεστηνκατηγορίαBestContentMarketingProgramγιαFinancial&InsuranceServicesandProductsμετοBronzeAwardκαιστηνκατηγορίαBest Use of ContentMarketing for Lead Generation με το Silver Award. Το MoreLifeείναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα, μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και να υπολογίσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, και να ενημερώνονται για θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας, μέσα από χρήσιμα άρθρα με πλούσιο περιεχόμενο.

Επίσης, η EurolifeFFHβραβεύθηκε και στην κατηγορία BestBrandedBlog (B2C / B2B)κατακτώντας το SilverAwardγια το εταιρικό τηςblog, το οποίο, με εκτενέστατη αρθρογραφία, δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους. Το περιεχόμενό του ανανεώνεται τακτικά και αποτελείται, μεταξύ άλλων, από θέματα σχετικά με οικογένεια, σπουδές παιδιών, νέα ζευγάρια, άσκηση, διατροφή, αποταμίευση, ευεξία, υγεία και επιχειρηματικότητα, με συμβουλές, tipsκαι προτάσεις για ασφαλιστικά προγράμματα.

«ΗτριπλήδιάκρισησταContentMarketingAwards 2021είναι μεγάλη τιμή για εμάς», ανέφερε η ΝόταΣταύρου, DigitalMarketing&SocialMediaSpecialistτης EurolifeFFH. «Με όλες τις ιδέες και τις δράσεις μας έχουμε στόχο να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη EurolifeFFHνα αποσπά τέτοιες διακρίσεις και να βρίσκεται ανάμεσα σε επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου, μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές και την κριτική επιτροπή των ContentMarketingAwardsγια την εμπιστοσύνη τους, καθώς και στη Sleed, με την οποία συνεργαζόμαστε και παράγουμε μαζί το περιεχόμενο που ανεβαίνει στις ψηφιακές πλατφόρμες μας».

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics