WEBINAR 15 Ιουνίου του Α. Αγγελάκη- Τα 5 Πρώτα Λεπτά μιας Πώλησης και μιας Επιχειρηματικής Επαφής

 Τα Πέντε Πρώτα Λεπτά μιας Πώλησης και μιας Επιχειρηματικής Επαφής : Το σπάσιμο του πάγου, την Τετάρτη 15 Ιουνίου και ώρες 18:00-20:00. Αυτό προσεγγίζει το webinar του κ. Άκη Αγγελάκη και απαντά στα εξής: 

·        Θέλετε να γίνεστε συμπαθείς και να κερδίζετε την εμπιστοσύνη νέων σημαντικών ανθρώπων στη ζωή σας;

 ·        Έχετε άγχος και ανασφάλεια σχετικά με το πώς να γοητεύετε και να δημιουργείτε ενδιαφέρον και συμπάθεια κάθε φορά που κάνετε μια σημαντική κοινωνική ή επαγγελματική επαφή;

 ·        Αισθάνεστε αμηχανία και αβεβαιότητα σχετικά με το πώς να σπάτε τον πάγο όταν συναντάτε νέους σημαντικούς ανθρώπους και υποψήφιους πελάτες;

Ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό webinar ειδικά σχεδιασμένο για κάθε επαγγελματία και επιχειρηματία που θέλει να αυξήσει τη δυναμική του παρουσία κάθε φορά που συναλλάσσεται με πελάτες και γνωρίζεται με νέους ανθρώπους.

Το webinar είναι ιδανικό για επαγγελματίες των πωλήσεων, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, κτηματομεσίτες, πωλητές υπηρεσιών και προϊόντων, καθώς και κάθε άνθρωπο που θέλει να αυξήσει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες και να βελτιώσει την προσωπική του γοητεία και επιρροή.

Θεματολογία webinar

Τα 5 πρώτα λεπτά μιας πώλησης

·        Πότε αρχίζει η περίοδος της ετοιμότητας σας ;

·        Εάν υπάρχει ρεσεψιονίστ προσέξτε δύο πράγματα

·        Πως εκδηλώνετε ευγενικό ενδιαφέρον.

Το πρώτο λεπτό

·        Η πρώτη κίνηση; Η είσοδος σας.

·        Η εντύπωση  που θα δώσετε

·        Η σωστή  γλώσσα του σώματος

·        Το σπουδαιότερο εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε

·        Η επαφή με τα μάτια

·        Χρησιμοποιήστε  τη σωστή χειραψία.

·        To σωστό μέρος για να καθίσετε.

·        Η κατάσταση των προσωπικών σας αντικειμένων.

Το δεύτερο λεπτό

·        Διερευνώντας το περιβάλλον :Πώς να το κάνετε χωρίς να γίνετε αντιληπτοί

·        Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποκομίσετε

Το τρίτο λεπτό

·        Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα

Το τέταρτο λεπτό

·        Ξεκινώντας τη συζήτηση : τι να πείτε και τι να μην πείτε

·        Το σπάσιμο του πάγου θέλει προσοχή

·        Οι δυο «παγίδες» που πρέπει να αποφύγετε

Το πέμπτο  λεπτό

·        Αναδρομή

·        Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε την παρουσίαση;

·        Διερευνώντας τις κινήσεις του άλλου και τα  λόγια του

Τα 5 πρώτα λεπτά μιας επιχειρηματικής επαφής                                 

·        Τα δυο διαφορετικά επίπεδα επικοινωνίας

·        Κάνοντας σωστά τις σωστές ερωτήσεις

·        Ο τρόπος και το στυλ

·        Τι μπορείτε να πείτε για να εντυπωσιάσετε;

·        Οι δυο τύποι συμπεριφοράς : Οι χαμαιλέοντες και οι λεοπαρδάλεις.

·        Πείτε το σωστά.

·        Τι να αποφύγετε να κάνετε

·        Τα τέσσερα βασικά στοιχεία του καλού προφορικού λόγου :

·        Επιτυχία σημαίνει ακρόαση

·        Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του άλλου

·        Το κλειδί στη ζωτική επικοινωνία

·        Η ακρόαση δεν είναι παθητική δραστηριότητα,

·        Η δυναμική παρουσία και πως δημιουργείται

·        Επαγγελματική «αύρα» και πώς να την εκπέμπετε

·        Ποιες είναι οι κατάλληλες λέξεις για να χρησιμοποιείτε

·        Πάντα να προσέχετε τις αντιφάσεις

·        Η παρουσία είναι πολύ σπουδαίο στοιχείο επιβολής.

·        Συγχρονισμός γλώσσας σώματος και ομιλίας

·        Η στάση του σώματος

·        Προσοχή σε αυτούς που λένε  ψέματα.

·        10 Καλές συνήθειες για μια σωστή συνομιλία

Πώς να εκπέμπετε θετική ενέργεια και να «μαγνητίζετε» το ενδιαφέρον, την εμπιστοσύνη των άλλων από τα πρώτα λεπτά

  • Πως να “πουλάτε” τον εαυτό σας με επιτυχία στον πελάτη
  • Τεχνικές Προσωπικής Γοητείας και Επιρροής
  • Ποιες είναι οι χειρονομίες και στάσεις που γοητεύουν και ποιες απομακρύνουν
  • Πως να χρησιμοποιείτε σωστά την οπτική επικοινωνία
  • Πως και που καθόμαστε στο ραντεβού για πώληση
  • Πως να ακούτε αποτελεσματικά και δείχνοντας ενδιαφέρον στους άλλους
  • Πως να δείχνετε ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση
  • Πως να κάνετε τους άλλους να νιώθουν καλά στην παρουσία σας
  • Η “τέχνη” του προσωπικού μαγνητισμού στις πωλήσεις
  • Χτίζοντας γέφυρες ανθρωποκεντρικής επικοινωνίας
  • Η δύναμη της αποτελεσματικής ακρόασης
  • Η “τέχνη” της σωστής χειραψίας
  • Στάσεις και χειρονομίες που πρέπει να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια της πρώτης επαφής
  • Πως να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τις κινήσεις και χειρονομίες για να δημιουργήσετε κλίμα συμπάθειας και εμπιστοσύνης
  • Τι χρειάζεται να κάνετε ώστε ο πελάτης να αισθανθεί σημαντικός και αξιοπρόσεκτος

Τιμή συμμετοχής €30

Η τιμή συμμετοχής συμπεριλαμβάνει:

1.     Αναλυτικές σημειώσεις

2.     Βεβαίωση Παρακολούθησης

3.     Το βιβλίο “Image Making για τον επιχειρηματία και τον πωλητή» σε μορφή ebook

Πατήστε εδώ για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας!

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics