ΕΡΕΥΝΑ: Ένας στους δύο Έλληνες προσπαθεί συνεχώς να χάσει βάρος – Ποιά είναι η σχέση των Ελλήνων με τα τρόφιμα, την διατροφή, την σωματική κατάσταση και την επιρροή των ΜΜΕ

Αρχίζουν να συνειδητοποιούν οι Έλληνες το μείζον θέμα της παχυσαρκίας μόνο που δε το συνδέουν κυρίως με την Υγεία αλλά την αισθητική όπως συμπερασματικά προκύπτει από σχετική έρευνα. Την ώρα που παγκοσμίως το θέμα του βάρους αποτελεί παράγοντα βλαπτικό για την υγεία, η έρευνα  YouGov Profiles που προσφέρεται στην Ελλάδα από την Focus Bari αποκαλύπτει ότι:

  • Ένας στους δύο Έλληνες συστηματικά προσπαθεί να χάσει βάρος, αξιόλογες αναλογίες ομολογούν «συναισθηματικό φαγητό» και ένας στους τέσσερις πιστεύει ότι για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.
    Ενώ θεωρητικά γνωρίζουν ποια είναι η υγιεινή διατροφή, συχνά υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, ενώ γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.
  • Η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό σχετικά με τα ιδανικά σωματικά πρότυπα γι’ αυτό και οι καταναλωτές προτιμούν να βλέπουν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι…
  • Το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencers στα social media!
  • H ανάγκη για οικονομία οδηγεί τους Έλληνες καταναλωτές σε έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.
  • Όσον αφορά στο αλκοόλ, οι Έλληνες προτιμούν το κρασί και τη μπύρα περισσότερο από τα οινοπνευματώδη ποτά, πίνουν συνήθως όταν βγαίνουν έξω και δύο στους τρεις δηλώνουν ότι δεν τους χρειάζεται να πιούν για να έρθουν στο κέφι!
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics