ΕΡΕΥΝΑ: Οι 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές προτού αγοράσουν κάποιο προϊόν ή μια Υπηρεσία

Τόσο θετικές, όσο και αρνητικές εμπειρίες πελατών βιώνονται από τους Έλληνες καταναλωτές με μεγάλη ποικιλία κλάδων και οργανισμών. Επίσης οι καταναλωτές περιγράφουν τι χτίζει μια εκπληκτική εμπειρία αλλά και τι την γκρεμίζει, εστιάζοντας κυρίως στο κατά πόσον εξυπηρετούνται πραγματικά χωρίς να ταλαιπωρούνται, κατά πόσον οι εταιρίες αναγνωρίζουν και διορθώνουν τα λάθη τους, τηρούν τις υποσχέσεις που προβάλλουν στις διαφημίσεις τους. Αυτό μεταξύ άλλων αποκαλύπτει  έρευνα της Focus Bari.
Δείχνει ακόμα ότι : Οι δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις online προτού αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, και επίσης δύο στους τρεις δηλώνουν ότι οι ίδιοι μπαίνουν να κάνουν αξιολόγηση μετά από μια εμπειρία τους με κάποιον οργανισμό, είτε όταν η εμπειρία ήταν εκπληκτική, είτε όταν ήταν πολύ κακή.  
Στην έρευνα έρευνα “CX Stories που διεξάγεται πανελλαδικά από την Focus Bari κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο ιδιαίτερα σημαντικό είναι και το στοιχείο  “κλειδί” που  μπορεί να κάνει την εμπειρία πελάτη αξέχαστη–αλλά και ολέθρια–. Αυτό είναι: η συμπεριφορά του προσωπικού, ο τρόπος, η ευγένεια και το αυθεντικό ενδιαφέρον.
Ακόμα σύμφωνα με τα ευρήματά της:
  • Οι τρεις στους τέσσερις Έλληνες δηλώνουν ότι είχαν μια εξαιρετική εμπειρία με κάποιον οργανισμό, ιδιωτικό ή δημόσιο μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, αλλά και τρεις στους πέντε είχαν μια απογοητευτική εμπειρία, όπου όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκαν, αλλά ταλαιπωρήθηκαν, θύμωσαν, με πρόθεση να εγκαταλείψουν τον συγκεκριμένο οργανισμό.
  • Οι εμπειρίες των καταναλωτών καταγράφονται με δικά τους λόγια, και είτε θετικές, είτε αρνητικές, βοηθούν τους οργανισμούς να βελτιώνουν την διάδραση με τους πελάτες τους. 

    Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics