Eurolife ERB: Υπερ-εκπαίδευση 3.750 συνεργατών

Πάνω από 3.750 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Eurolife ERB Ασφαλιστικής μέσα στο 2015

Πάνω από 3.750 συμμετέχοντες παρακολούθησαν  τα εκπαιδευτικά  προγράμματα της Eurolife ERB Ασφαλιστικής μέσα στο 2015


Στη Eurolife ERB Ασφαλιστική οι συνεργάτες είναι μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις, και γι' αυτό η εταιρεία, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, φροντίζει:

1. να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους,

2. να ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους και

3. να υποστηρίζει την ανάπτυξή τους με κάθε δυνατό τρόπο.

Στο πλαίσιο αυτό εστιάζει στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού της κέντρου. Βασική προτεραιότητα του Εκπαιδευτικού Κέντρου της Eurolife ERB Ασφαλιστικής  είναι να παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα πωλήσεων της εταιρείας, σε τεχνικές γνώσεις ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, σε μεθόδους πωλήσεων, αλλά και σε θέματα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ολοκληρώθηκε το 2015 είχε σχεδιαστεί μετά από διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας μέσα από την οποία διερευνήθηκαν οι  προϋπάρχουσες γνώσεις και η επαγγελματική εμπειρία των συνεργατών, οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι προσδοκίες τους. Επίσης μέσα στο έτος εντάχθηκε στην εκπαιδευτική της  πολιτική που επιτυχημένα ακολουθείται τα τελευταία χρόνια σύμφωνα και τα νέα δεδομένα που ορίζονται από το θεσμικό πλαίσιο (απόφαση 45/21.11.2014 της ΤτΕ) για την «Επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών».

Εξυπηρετώντας τον παραπάνω σκοπό μέσα στο 2015 υλοποιήθηκαν περισσότερες από  1.500 ώρες εκπαίδευσης για όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα της εταιρείας σε  εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες όπως συνοπτικά αναφέρονται στη συνέχεια που αφορούσαν  πάνω από 3.750 συμμετοχές.

 

  • Advanced program in Management for Insurance Executives, που υλοποιήθηκε με τη  συνεργασία του Πανεπιστημίου Πειραιώς και περιελάμβανε τα εξής θεματικά πεδία:
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Στρατηγικό Μάνατζμεντ και Πληροφοριακά Συστήματα
  • Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για τη Λήψη   Αποφάσεων (Business Analytics)
  • Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)
  • Ανοικτές ημερίδες   «Management Issues for Insurance Executives»
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Παράλληλη Ικανοποίηση Πελάτη και Επιχείρησης
  • «Επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών»
    • Τομέας Α: Προϊόντα τα οποία ο εκπαιδευόμενος προωθεί στην αγορά
    • Τομέας Β: Θεσμικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς
    • Τομέας Γ: Ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων

Οι Ημερίδες πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Κρήτη

  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων. Πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές ημερίδες σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες – εισηγητές  με τα εξής ενδεικτικά θέματα:
    • Αξιοποιώντας τη «μη λεκτική» επικοινωνία (γλώσσα σώματος) στις πωλήσεις
    • Αποτελεσματική στοχοθεσία. Δημιουργώντας τη νέα μας επαγγελματική πραγματικότητα
    • Διαχείριση χρόνου
  • Εξειδικευμένες Ημερίδες για την ανάπτυξη ευρύτερων επαγγελματικών γνώσεων στον Ασφαλιστικό Χώρο:
    • Διαχείρισης ζημιών
    • “Στελεχών Υποστήριξης Γραφείων Πωλήσεων”
  • Προϊοντικές Εκπαιδεύσεις με έμφαση στα προγράμματα Υγείας και Συνταξιοδοτικά από τον κλάδο Ζωής και πακέτα ασφαλίσεων Πυρός και Αυτοκινήτου από τον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.
  • Πρόγραμμα Προετοιμασίας για τις Εξετάσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης επιπέδου Α της τράπεζας της Ελλάδας.. Το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων της Eurolife ERB στις εξετάσεις, ανήλθε στο 93,7%.

Στόχος της εταιρείας  και για το 2016 είναι να διατηρηθεί και να αναπτυχθεί  ένα επίλεκτο, καλά εκπαιδευμένο, σύγχρονο και εναρμονισμένο με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας δίκτυο συνεργατών.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics