EUROLIFE: Ραγδαία ανάπτυξη με κινήσεις σε (3+1) επίπεδα

Εφόρμηση σε τρία μέτωπα για να υποστηρίξει την σχεδιαζόμενη ανάπτυξή της πραγματοποιεί η Eurolife με μακροπρόθεσμο στόχο την πρωτοκαθεδρία της στην ελληνική αγορά για την οποία υπάρχουν μεγαλεπήβολα σχέδια για διείσδυση σε όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους

 Του Γιάννη Βερμισσώ.


Εφόρμηση σε τρία μέτωπα για να υποστηρίξει την  σχεδιαζόμενη ανάπτυξή της πραγματοποιεί η Eurolife με μακροπρόθεσμο στόχο την πρωτοκαθεδρία της στην ελληνική αγορά για την οποία υπάρχουν μεγαλεπήβολα σχέδια για διείσδυση σε όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους.

Όπως αναφέρει ο  πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου στο insurance-eea, η εταιρεία εξελίσσεται σε τρία βασικά επίπεδα που αφορούν την οργανική της ανάπτυξη έχοντας όμως σε εξέλιξη και συζητήσεις για εξαγορές  χαρτοφυλακίων ή  εταιρειών, κάτι που θα στηρίξει τα σχέδια του ομίλου Fairfax για την ελληνική αγορά.   

Στο πλαίσιο αυτό η EUROLIFE  εξελίσσεται σε επίπεδο τεχνολογίας προκειμένου να επιτευχθεί η μεγιστοποίηση απόδοσης υπηρεσιών και η παροχή λύσεων σε πελάτες και συνεργάτες. Το ενδιαφέρον της  εστιάζει στην εφαρμογή λύσεων που θα οδηγήσουν την εταιρεία «διακριτά μπροστά από την αγορά» σύμφωνα με τους επικεφαλής της.

Το δεύτερο μεγάλο πρότζεκτ της εταιρείας -μετά την τεχνολογία- αφορά την επικοινωνία του Brand , την ενίσχυσή του, την στοχευμένη  διεισδυσή του στην αγορά και τελικά ενδεχομένως και την πιθανή ανανέωσή του στο πελατειακό κοινό.  Το τρίο μεγάλο επίπεδο εργασιών της Eurolife είναι αυτό του στελεχιακού δυναμικού.  Η εταιρεία ήδη έχει προχωρήσει την ενδυνάμωσή της –έχει προβεί σε ανακοινώσεις- ενώ παράλληλα προετοιμάζει το έδαφος και καταγράφει τις ανάγκες της σε στελεχιακό δυναμικό σε σχέση με τους στόχους της για ανάπτυξη σε νέα πεδία ασφαλιστικών εργασιών, εξειδικευμένων και γενικών.  

Ταυτόχρονα, η εταιρεία, διατηρεί το ενδιαφέρον της να επεκταθεί στην αγορά εξαγοράζοντας χαρτοφυλάκια ή εταιρείες, καθώς αυτό αποτελεί απόφασή της προκειμένου να υλοποιήσει τα σχέδιά της. Οι επικείμενες εξελίξεις  στην Eurolife θα σηματοδοτήσουν αναγκαίες αλλαγές στην αγορά, θα εντείνουν το ανταγωνισμό και θα ανοίξουν ένα νέο πεδίο στις ασφαλιστικές εργασίες.

Να επισημανθεί ότι η Eurolife είναι ελληνική εταιρεία με αναγνωρισμένη ανάπτυξη και εξειδίκευση στον κλάδο Ζωής, η οποία σήμερα έχει ξένο κύριο μέτοχο με μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφαλιστική βιομηχανία. Αυτό αποτελεί κινητήριο δύναμη για αντίστοιχες κινήσεις στην εγχώριο αγορά η οποία μέχρι σήμερα παρουσίασε μεγάλα δείγματα αδράνειας σε επίπεδο συνεργασιών.  

Στόχος της Eurolife είναι να ανέβει στην κορυφή της κατάταξης σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων ακόμα και της Υγείας όπου ήδη βρίσκεται σε κορυφαία θέση και αυτό θα επιτευχθεί εν πολλοίς και με την υλοποίηση των συνεργασιών που ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου εκπροσωπώντας και την Fairfax συζητά εδώ και καιρό. 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics