H ιδιωτική ασφάλιση στο πλοίο Ελ. Βενιζέλος

Σε μια ακόμη κρίσιμη στιγμή όπως αυτή με τη φωτιά στο πλοίο Ελ. Βενιζέλος, η ιδιωτική ασφάλιση είναι παρούσα και θα αποζημιώσει τις περιπτώσεις που εντοπιστούν ότι υπέστησαν ζημιές και φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι καλύπτονται από τα συμβόλαια.

Σε μια ακόμη κρίσιμη στιγμή όπως αυτή με τη φωτιά στο πλοίο Ελ. Βενιζέλος, η ιδιωτική ασφάλιση είναι παρούσα και θα αποζημιώσει τις περιπτώσεις που εντοπιστούν ότι υπέστησαν ζημιές και φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι καλύπτονται από τα συμβόλαια. Τα περίπου 232 οχήματα εκ των οποίων τα 152 ιδιωτικής χρήσης και τα υπόλοιπα φορτηγά μεταφορών που μετέφερε το πλοίο ελέγχονται από τους αρμοδίους και σταδιακώς καταγράφονται και οι ζημιές. Ολική ή μερική καταστροφή, άλλες ζημιές, φθορές κ.λπ. αποτελούν τον πυρήνα του θέματος, ώστε να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες. Φυσικά οι ιδιοκτήτες των οχημάτων οφείλουν να ενημερώνουν τους ασφαλιστές τους κατά τα προβλεπόμενα. Οι καλύψεις για φωτιά – όπως διαπιστώθηκε και στις πυρκαγιές της Αττικής- είναι απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει στα συμβόλαια για τις αποζημιώσεις. Βέβαια συζητείται και η ευθύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας, κάτι που θα προσδιοριστεί μεταξύ αυτής και των ασφαλιστικών εταιρειών. Δηλαδή ενδέχεται να αναλάβει και η εταιρεία του πλοίου τις αποζημιώσεις ή να αποζημιώσουν οι ασφαλιστικές και εν συνεχεία να συνεργαστούν με την πλοιοκτήτρια εταιρεία προκειμένου να ρυθμιστούν οι αποζημιώσεις.

Είναι πολύ ουσιαστικό το γεγονός ότι ήδη έχουν κινητοποιηθεί οι μηχανισμοί μεταξύ αυτών και οι εμπλεκόμενοι ασφαλιστές και προχωρούν κατά τα προβλεπόμενα και με στόχο την αποκατάσταση-αποζημίωση-ανάταξη  των ζημιών και των παρελκόμενων αυτών προβλημάτων. Να σημειωθεί ότι οι επιβαίνοντες στο πλοίο ανέρχονταν σε περίπου 1000 άτομα.

 

:

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics