Με 300 χιλιάδες ευρώ ξεκίνησε η εκκαθάριση της International Life

του Γιάννη Βερμισσώ Σπεύδουν να πάρουν θέση στην διεκδίκηση των αποζημιώσεων τους που αφορούν συμβόλαια της International Life οι ανα τη χώρα ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καθώς και ιδιώτες ενώ ήδη χορηγήθηκαν 300 χιλιάδες ευρώ..

Tου Γιάννη Βερμισσώ

Σπεύδουν να πάρουν θέση στην διεκδίκηση των αποζημιώσεων τους που αφορούν συμβόλαια της International Life οι ανα τη χώρα ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καθώς και ιδιώτες ενώ ήδη χορηγήθηκαν 300 χιλιάδες ευρώ για αποζημιώσεις και στους εργαζόμενους των εταιρειών Ζωής και Γενικών.

Η αρχή έγινε για τους χιλιάδες ασφαλισμένους του ομίλου της International. Με τη δημοσίευση της πρόσκλησης αναγγελίας απαιτήσεων την Τετάρτη που πέρασε, οι ενδιαφερόμενοι άρχισαν με τηλέφωνα, φάξ, αιτήσεις και φυσική παρουσία να ρωτούν και να κινούν τις διαδικασίες.

Μέσα σε δύο 24ωρα δεκάδες αιτήσεις έγιναν ενώ πολύ περισσότερα ερωτήματα κατέφθασαν στον εκκαθαριστή. Οι διαμεσολαβούντες από την επαρχία ρωτούν για το πώς θα αναγγείλουν οι πελάτες τους τις απαιτήσεις τους και λαμβάνουν σχετικές διευκρινιστικές απαντήσεις. Η λύση σε αυτές τις μακρινές περιπτώσεις είναι η Ομαδική υποβολή αιτήσεων για τις οποίες ο εκκαθαριστής πληροφορεί λεπτομερώς το πώς γίνονται. Eπίσης ξεκίνησε και η αποζημίωση των εργαζομένων που σύμφωνα με τις πληροφορίες σχεδόν ολοκληρώθηκε για όσους εργάζονταν στην εταιρεία Γενικών ενώ ανάλογα εξελίσσεται και η περίπτωση των εργαζομένων στην εταιρεία Ζωής. Ηδη περίπου 300 χιλιάδες ευρώ αποδόθηκαν στους εργαζόμενους και απομένει ακόμα κάτι ελάχιστο για να οπλοκληρωθεί πλήρως αυτή η διαδικασία και να κλείσει το “μέτωπο”. 

Στο site που έχει δημιουργηθεί για την ιντερνετική παροχή στήριξης στυος ενδιαφερόμενους (www.inlife.gr) υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για το πώς θα συμπληρωθούν τα έντυπα και πώς ο κάθε ενδιαφερόμενος θα αναγγείλει την απαίτησή του. Επισημαίνεται διαρκώς ότι είναι απαραίτητο να υποβάλλούν ΟΛΟΙ αιτήσεις και να μη θεωρήσουν κάποιοι ότι επειδή είναι εξαγορές συμβολαίων για τις οποίες έχουν γίνει αιτήσεις δε χρειάζεται να γίνει αναγγελία.

Είναι το κομβικό σημείο  για να μην βρεθούν εκτός αποζημιώσεων κάποιοι και σε αυτό θα πρέπει να δώσουν βάρος ενημέρωσης και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες που γνωρίζουν τα θέματα των πελατών τους.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες με ταχύ ρυθμό η εκκαθάριση θα προχωρήσει και στις υπόλοιπες υποχρεώσεις αναζητώντας βεβαίως και στοιχεία που αφορούν διαχειριστικά θέματα.

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics