O Π. Δημητρίου στην νέα προοπτική της ελληνικής ιδιωτικής ασφάλισης

του Γιάννη Βερμισσώ
Οι μεγάλες συμφωνίες-εξαγορές που διέτρεξαν την ελληνική αγορά ιδιωτικής ασφάλισης (Generali-AXA, NN-Metlife, Allianz-Ευρωπαική Πίστη και CVC-Εθνική) δημιούργησαν νέα δεδομένα τα οποία σηματοδοτούν αλλαγές, και στις  ασφαλιστικές εταιρείες, και στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και στους πολίτες- καταναλωτές που αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα.

Σε αυτά τα τρία επίπεδα, ακόμη και οι ίδιες οι εταιρείες που πρωταγωνίστησαν στην διαμόρφωση των νέων δεδομένων καλούνται τώρα να προσαρμοστούν και να λειτουργήσουν στον διαφορετικό από το παρελθόν χώρο που οι ίδιες συντέλεσαν στο να δημιουργηθεί.

Τι έχουμε σήμερα; Μεγαλύτερες εταιρείες, περισσότερη τεχνολογία, μείωση των επιλογών εταιρειών που έχουν να αξιοποιήσουν και να συνεργαστούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές όπως και να επιλέξουν οι καταναλωτές. Οι νέοι “σχηματισμοί” το πώς θα κινηθούν, το πώς θα λειτουργήσουν, τι επιλογές θα πάρουν και τόσα ακόμα…αποτελούν σημαντικά στοιχεία που θα συντελέσουν σε ένα νέο τοπίο.

Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Πάνος Δημητρίου ο οποίος ηγείται  του ισχυρού σχήματος Generali-ΑΧΑ είναι βέβαιο πώς θα έχει καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις που θα συντελεστούν στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης. Οι προκλήσεις και για τον ίδιο πολλές καθώς βρίσκεται στην πρώτη γραμμή και θα δώσει το δικό του εταιρικό και προσωπικό στίγμα στα όσα έπονται για την ιδιωτική ασφάλιση.

Σε συζήτηση που είχαμε μαζί του μας έδωσε ενδιαφέροντα στοιχεία του νέου πλαισίου που έχει διαμορφωθεί και βάσει αυτών αποτυπώνουμε το περιβάλλον στο οποίο κινούνται οι συντελεστές της ιδιωτικής ασφάλισης. Να σημειωθεί ότι σήμερα μετά από τις συμφωνίες-εξαγορές έχει διαμορφωθεί και μια βάση συζητήσεων για το τίμημα μια εξαγοράς. Ένα στοιχείο που στο παρελθόν έλειπε και πιθανόν να αποτελούσε και ανάχωμα στην ευόδωση των συζητήσεων.

ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ

Το πρώτο σημαντικό είναι η εκτίμησή του “για την συνέχιση των εξαγορών-συνεργασιών” . Πιστεύει ότι θα υπάρξουν ανάλογες εξελίξεις κάτι το οποίο εάν επιβεβαιωθεί στην πράξη σημαίνει ότι η ελληνική αγορά έχει ακόμα περιθώρια εξελίξεων σε αυτό το επίπεδο. Κάτι, που σε επίπεδο “φημών” συζητείται ή και δημοσιοποιείται χωρίς να αναιρείται από τα μέρη που “φωτογραφίζονται”.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΉ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ -ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Η δεύτερη επισήμανση του κ. Δημητρίου αφορά την αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης  και πώς το “φαινόμενο” εξαγορών που διέτρεξε – σσ: πιθανόν να εξελίσσεται ακόμη- τις ασφαλιστικές εταιρείες θα περάσει και σε επίπεδο ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Και πράγματι η εκτίμηση αυτή ήδη έχει αποτυπωθεί στην πράξη

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ -ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Ένα τρίτο σημαντικό στοιχείο που καταγράψαμε στην συζήτηση με τον κ. Δημητρίου είναι αυτό που σχετίζεται με τον πολίτη-καταναλωτή ο οποίος είναι και ο δυνητικός πελάτης της ιδιωτικής ασφάλισης. Αυτός έχει διαφοροποιηθεί από το παρελθόν -τονίζει ο κ. Π.Δ- , ζητάει περισσότερα, έχει μεγαλύτερη ενημέρωση, διερευνά και εισέρχεται στην διαδικασία αναζήτηση και σύγκρισης.  Και σε αυτό το θέμα πράγματι οι έρευνες δείχνουν την εξέλιξη. Οι καταναλωτές, είναι πιο απαιτητικοί χρειάζονται ενημέρωση, μαθαίνουν, προσεγγίζουν διαφορετικά την επιλογή ασφάλισή τους και την απόδοση εμπιστοσύνης στην ιδιωτική αγορά.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics