Έρευνα : Οι Έλληνες και τα video-μηνύματα των social media

Τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν παρουσιάσει ραγδαία αύξηση τόσο στη χρήση όσο και στη δημοτικότητά τους και οι Έλληνες χρήστες όλο και αυξάνονται. Ωστόσο, πολλοί χρήστες δηλώνουν ότι ευχαριστιούνται να βλέπουν περιεχόμενο αλλά όχι να το δημιουργούν.
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες και το Βίντεο» που παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου στο Greek Tube Festivalπου έλαβε χώρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στις 11-12 Μαρτίου, έδειξε ότι:
  • Οι ψηφιακοί Έλληνες, και ειδικά οι νέοι, έχουν καθημερινή τριβή και επηρεάζονται θετικά από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Τα σύντομα βίντεο που παρέχουν αβίαστα την πληροφορία φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη απήχηση.
  • Οι ψηφιακοί Έλληνες καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο κάθε μέρα/πολλές φορές την ημέρα για να ψυχαγωγηθούν, να εμπνευστούν, να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες
  • Ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων δεν δημιουργούν βίντεο αλλά δηλώνουν ότι θα ήθελαν να δημιουργήσουν στο μέλλον.

 

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

See the whole survey presentation here

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics