Οι Ευρωπαίοι θεωρούν ακριβά τα προγράμματα Ζωής

Έχουν δρόμο μπροστά τους οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες για ασφαλίζεις ζωής στις 14 τουλάχιστον πιο ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης.

Σύμφωνα με έρευνα της Swiss Re, οι Ευρωπαίοι υπολείπονται των αναγκών τους σε ασφάλιση κατά 10 τρις ευρώ, ποσό που απαιτείται ώστε οι «υποψήφιοι ασφαλισμένοι» να καλύψουν κάθε πιθανό κίνδυνο από ένα απρόσμενο γεγονός, καθώς και τις δημοσιονομικές προβλέψεις που απαιτούνται ως απόθεμα για αυτές τις περιπτώσεις.

Από την έρευνα που πραγματοποίησε η Swiss Re, προκύπτει ειδικότερα ότι:

Ο κύριος λόγος για την αναποτελεσματική διείσδυση της ασφάλισης ζωής είναι το γεγονός ότι τα ασφαλιστικά προγράμματα, θεωρούνται ακριβά από τους ευρωπαίους πολίτες

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους την ευαισθησία των καταναλωτών, δημιουργώντας προϊόντα προσιτά στις οικονομικές τους ανάγκες.

Σύμφωνα με τη Swiss Re η οικονομική κρίση έχει σοβαρές επιπτώσεις στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε ότι αφορά τα κρατικά συνταξιοδοτικά συστήματα, αλλά παρ’ όλα αυτά οι ευρωπαίοι πολίτες εμφανίζονται διστακτικοί στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων.

Οι λόγοι έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι, το κόστος των προϊόντων ζωής και των προγραμμάτων υγείας, που διατίθενται από την ιδιωτική ασφάλιση, θεωρείται εξαιρετικά υψηλό.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των ευρωπαίων καταναλωτών δεν μπορεί να αντέξει τη δαπάνη για την αγορά προϊόντων Ζωής, αλλά  παρ’ όλα αυτά οι ευρωπαίοι πολίτες μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης θα ήταν διατεθειμένοι να αναλάβουν ένα κόστος μεταξύ 22 και 30 ευρώ το μήνα για ασφάλιση ζωής της τάξης των 100.000 ευρώ.

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική βιομηχανία θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της, το γεγονός ότι οι δυνατότητες των ευρωπαίων πολιτών τους επιτρέπουν να αποταμιεύουν ένα μικρό μέρος κάθε μήνα για την αντιμετώπιση απρόσμενων γεγονότων στο μέλλον και ότι ακόμα και ένα μικρότερο επίπεδο κάλυψης είναι προτιμότερο από το μη διαθέτει καθόλου κάποιος ασφαλιστική κάλυψη.

Ο ασφαλιστικός κλάδος θα πρέπει επίσης να επανεξετάσει τόσο τους όρους και τη σαφήνεια των ασφαλιστικών προγραμμάτων όσο και την ίδια τη διαδικασία προώθησής του.

Ο τρόπος πώλησης επηρεάζει το βαθμό εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε ότι αφορά τα ακριβή χαρακτηριστικά του προϊόντος και τις πραγματικές ανάγκες που καλύπτει.

Σύμφωνα με την έρευνα, το διαδίκτυο αποτελεί την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης – μετά την πληροφόρηση που αντελείται από τις εταιρείες και τους διαμεσολαβούντες. Οι τράπεζες κατατάσσονται μόλις στην πέμπτη θέση, γεγονός που αποδίδεται από τους ερευνητές στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics