Γ. Ζάχος: Χρειάζεται «κοινωνική ματιά» στην ασφάλιση

Με νέα σχέδια για την εξέλιξή της τα οποία συναρτώνται με τα νέα της ιδιόκτητα γραφεία στο Μαρούσι η NP Insurance, χαράσσει την μελλοντική της πορεία έχοντας ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Με νέα σχέδια για την εξέλιξή της τα οποία συναρτώνται με τα νέα της ιδιόκτητα γραφεία στο Μαρούσι η NP Insurance, χαράσσει την μελλοντική της πορεία έχοντας ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της.
 
Τα νέα γραφεία αναφέρει ο κ. Γιώργος Ζάχος «είναι το εφαλτήριο για να προχωρήσουμε με άλλους γρηγορότερους ρυθμούς και να επιτευχθούν οι νέοι στόχοι μας μεταξύ των οποίων και η διεύρυνση του μεριδίου μας στην αγορά και η στοχευμένη ανάπτυξή μας σε κάποια καινοτόμα προϊόντα καθώς ήδη διαθέτουμε  99 ασφαλιστικά προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης τα οποία περιέχουν όλες τις σύγχρονες καλύψεις».
 
Στόχος της εταιρείες παραμένει σύμφωνα με τον κ. Ζάχο «η παροχή σωστής τιμής και σωστού σέρβις στους πελάτες προκειμένου να επαναβεβαιώνεται το «συμβόλαιο συνέπειας» το οποίο η εταιρεία μεριμνεί να συντηρεί με όλους τους ασφαλισμένους της». Ακόμα επισημαίνει πώς τα πτωχευτικά ασφάλιστρα εξοντώνουν και τις εταιρείες και την αγορά και τελικά αποφέρουν μόνο πρόσκαιρες επιτυχίες οι οποίες σε βάθος χρόνου χάνονται. Γι΄αυτό και συνεχίζει «εμείς διατηρούμε ένα συγκροτημένο πελατολόγιο που μας γνωρίζει καλά και απολαμβάνει την συνέπεια της εταιρείας μας και η οποία διεύρυνση γίνεται στην ίδια βάση σωστής παροχής τιμής και υπηρεσίας, και με τον ίδιο στόχο να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες».
 
Ιδιαίτερη βάση  δίνει η εταιρεία και στην εκπαίδευση. Υλοποιεί το πρόγραμμα του β εξαμήνου το οποίο περιλαμβάνει 14 εκπαιδευτικά σεμινάρια (Β και Γ επιπέδου) σε όλη την Ελλάδα. «Μας ενδιαφέρει να δίνουμε ότι καλύτερο στους συνεργάτες μας και αυτό γίνεται αντιληπτό. Έχουμε ένα καλοστημένο δίκτυο που αποδίδει παραγωγή και είναι συντεταγμένο με τις αρχές της εταιρείας» αναφέρει ο κ. Ζάχος τονίζοντας ότι «αποτελεί αρχή της εταιρείας να ενημερώνει το δίκτυο και ταυτόχρονα να ακούει προσεκτικά τα μηνύματα που μεταφέρει από τους ασφαλισμένους».
 
Μείζον θέμα για την ασφαλιστική αγορά θεωρεί ο κ. Ζάχος την διαμόρφωση των τιμών των συμβολαίων.
 
Ξεκαθαρίζει ότι δε μπορεί να «βάζουν μέσα» τις εταιρείες, αλλά τονίζει πώς η κάθε ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να βλέπει τους καταναλωτές με «κοινωνική οπτική» και επί αυτή να διαμορφώνουν τις πολιτικές τους.
 
Όπως εξηγεί ιδιαίτερα στην Ελλάδα όπου το οικονομικό περιβάλλον διαμορφώνει δύσκολες συνθήκες υπάρχει διπλή ευθύνη για τις εταιρείες να δείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο.  Επίσης εκτιμά πώς οι καταναλωτές έχουν περισσότερη ανάγκη σήμερα να βρίσκονται κοντά στην ασφαλιστική τους εταιρεία για να τους συμβουλεύει, να τους στηρίζει και να εξηγεί την καλύτερη διαδικασία κάλυψής τους, κάτι το οποίο πραγματοποιεί η NP Insurance.
 
Να σημειωθεί ότι  η NP Insurance βρίσκεται στη λίστα των ισχυρότερων  εταιρειών σε αξιοπιστία και κεφαλαιακή επάρκεια και κινείται υψηλότερα από τους μέσους όρους μεταβολής της αγοράς. Στο Α’ εξάμηνο 2016 η παραγωγή της ανήλθε στα 14 εκατ. Ευρώ  βασιζόμενη κυρίως στην σταθερότητα του δικτύου πωλήσεων αλλά και την ορθολογική τιμολόγηση των κινδύνων. Τα τεχνικά αποθέματα της εταιρείας στο Α’ εξάμηνο διαμορφώθηκαν  στα 38,0 εκατ. Ευρώ. 
 
Οι επενδύσεις διαμορφώθηκαν στα 85,6 εκατ. Ευρώ και ήταν εστιασμένες κυρίως σε προθεσμιακές καταθέσεις, κρατικά και εταιρικά ομόλογα, ακίνητα και με μετοχές υψηλής κεφαλαιοποίησης. Το τεχνικό αποτέλεσμα (λειτουργική κερδοφορία) διαμορφώθηκε  στα 5,082 εκατ. Ευρώ  και δημιουργεί  ένα από τα υψηλότερα περιθώρια στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.  
 
Τα Ίδια Κεφάλαια  διαμορφώθηκαν στα 39,3 εκατ. Ευρώ  και ο Δείκτης Φερεγγυότητας  (SCR) σύμφωνα με τα Solvency II, στο τέλος του Α’ εξαμήνου είχε διαμορφωθεί στο 130%.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics