Άνοιξε και πάλι ο ασκός των ευκαιριών…

Του Γιάννη Βερμισσώ

Τρέχουν και πάλι οι διαφημιστικές προτάσεις για  τις ευκαιρίες στην ασφάλιση. Και εξελίσσονται πολύπλευρα.

Δηλαδή άλλες είναι ευθείες και «μιλούν» για τιμή και άλλες είναι πιο σύνθετες και «μιλούν» για συμβόλαια προνομιακά που άλλοτε πωλούνται από τράπεζες, άλλοτε φτιάχνονται για ιντερνετικά δίκτυα και άλλοτε για «αποκλειστικούς» πελάτες.

Οι  «εκπτώσεις» που προβάλλονται στους πολίτες πίσω από φυλλάδια, μέσα από λογαριασμούς, σε βιτρίνες, ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα είναι φαινόμενο παλιό αλλά τώρα βρίσκεται σε έξαρση. Όμως, η κατάσταση αντί να αμβλύνεται δείχνει να εντείνεται, και αναδεικνύει ένα και μοναδικό στοιχείο: ότι  η «ευκαιρία τιμής», το χαμηλό εκπτωτικό ασφάλιστρο παραμένει κίνητρο.

Η δεύτερη περίπτωση προβολής ασφαλιστικών προϊόντων αφορά το νεοφυές φαινόμενο προσέλκυσης πελατών το οποίο δείχνει και πιο σύνθετο. Οι εταιρείες συνδεδεμένες με τραπεζικούς ομίλους φτιάχνουν προϊόντα γι΄αυτούς. Η πώληση γίνεται αυτομάτως σε δύο μέτωπα.

Και η αγορά συνεχίζει…να μάχεται…

Οι συνθήκες δεν φαίνεται να ομαλοποιούνται αντίθετα δείχνουν όξυνση του ανταγωνισμού με σκληρές πρακτικές που απαιτούν ειδική αντιμετώπιση. Οι πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων γίνονται από ολοένα και περισσότερες πηγές με διαφορετικό μεταξύ τους τρόπο.

Θύελλα προμηνύεται καθώς παλιοί και νέοι παίκτες εισέρχονται με νέα μυαλά στο παιχνίδι…

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics