Διαμεσολαβητές! Επενδύστε στα γραφεία σας και υποδεχθείτε την νέα «κανονικότητα»

Του Γιάννη Βερμισσώ Εάν έχετε σκοπό να κάνετε μια επένδυση στα γραφεία σας…. (τότε) να το κάνετε

Του Γιάννη Βερμισσώ

Εάν έχετε σκοπό να κάνετε μια επένδυση στα γραφεία σας…. (τότε)  να το κάνετε.  Με την προτροπή αυτή ξεκίνησε την στοχευμένη στην ιδιωτική ασφάλιση  παρουσίαση του στο συνέδριο του ΠΣΑΣ  ο διευθύνων σύμβουλος της MRB κ. Δ. Μαύρος.

Πράγματι η εκκίνηση ξάφνιασε,  καθώς φάνηκε να αναλαμβάνει το «ρίσκο» της παρότρυνσης σε περίοδο που η ζωή, το περιβάλλον, οι συνθήκες, δεν είναι ξεκάθαρες και περισσότερο γέρνουν προς την συρρίκνωση και την αγωνία. 

Το κοινό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης περίμενε να ακούσει την συνέχεια.. που επρόκειτο για την  τοποθέτηση  –παρουσίαση της έρευνας της MRB- στην οποία και αναδείχθηκαν χρήσιμα στοιχεία για τον κλάδο.

Όπως είπε ο κ. Μαύρος, είμαστε στην αρχή ενός  «rebound» που οι πολίτες λένε ότι «θέλω να τελειώνω, να βγω στην κανονικότητα».

Την επιθυμία αυτή κατέγραψε η έρευνα οπότε και επί αυτής οι όποιες δομημένες σκέψεις.

Από τις επισημάνσεις που έγιναν κρατήσαμε τις εξής:

«Σκοτώστε την πελατοκεντρικότητα και αντικαταστήστε την με την ανθρωποκεντρικότητα». Δεν υπάρχουν πελάτες αλλά άνθρωποι είπε ο κ. Μαύρος και ανέδειξε ένα ερώτημα που απασχολεί τον πολίτη σήμερα το οποίο είναι: «δικαιούμαι να έχω ιδιωτική ασφάλεια».  Διότι-επισημάνθηκε- «ότι ακόμα και χρήματα να έχει κάποιος δε γνωρίζει αν δικαιούται».

Σε αυτή την βάση, είναι που θα πρέπει να εξελιχθεί και η δουλειά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

 Όπως τόνισε και ο κ. Μαύρος, «πρέπει να ψάξουμε (εννοεί οι συντελεστές της ιδιωτικής ασφάλισης) να βρούμε τις ανάγκες των πολιτών», μέσα στις οποίες έχει θέση και η ιδιωτική ασφάλιση η οποία φαίνεται –από την έρευνα- ότι είναι μια υπεύθυνη επιλογή η οποία μπορεί να γίνει και στάση ζωής.

Ειπώθηκαν και άλλα σχετικά που κατά την άποψή μας, μεταφέρουν κάποια αισιοδοξία με ταυτόχρονη την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των τρόπων και των διαδικασιών και των προτάσεων μέσα από τις οποίες η αισιοδοξία θα καλλιεργηθεί και θα αξιοποιηθεί και από τους πολίτες και από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και από την πολιτεία.

Και καταλαβαίνουμε ότι για την νέα εποχή ή αλλιώς την «νέα κανονικότητα» χρειάζεται και προετοιμασία. Η υποδοχή καθετί νέου απαιτεί και ανάλογη προεργασία..

Το μήνυμα είναι σαφές: ανανέωση, προοπτική, νέες σκέψεις, θετική παρουσία στην καθημερινότητα και νέες διαδικασίες στην ενημέρωση των πολιτών… Όλα αλλάζουν

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics