Εντυπώσεις της «ευκαιρίας» στα ασφάλιστρα

Του Γιάννη Βερμισσώ Το χαμηλό ασφάλιστρο παραμένει ακόμα ένα ισχυρό κίνητρο για την προσέλκυση πελατών στην ιδιωτική ασφάλιση.

Του Γιάννη Βερμισσώ

Το χαμηλό ασφάλιστρο παραμένει ακόμα ένα ισχυρό κίνητρο για την προσέλκυση πελατών στην ιδιωτική ασφάλιση.

 Όσο και εάν τα τελευταία χρόνια έγινε μεγάλη προσπάθεια ενημέρωσης για τις υποτιμολογήσεις, όσο και εάν ειπώθηκε πολλές φορές δημοσίως και από αρμοδίους ότι τα πτωχευτικά ασφάλιστρα εξοντώνουν τις εταιρείες και χαλούν την αγορά, τελικά, η πρακτική αυτή συνεχίζεται.

«Ασφάλιστρα από …» διαφημίζουν τα φυλλάδια που βρίσκεις κανείς στους υαλοκαθαριστήρες ή στους δρόμους σκόρπια. Η εικόνα ίδια και απαράλλαχτη χρόνια τώρα, και οι πρακτικές ίδιες.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η αγορά δε μπορεί να αλλάξει συνήθειες ενώ κάποιοι άλλοι εξοργίζονται λέγοντας ότι οι «εταιρείες τρώνε τις σάρκες τους ρίχνοντας τις τιμές».

 Όμως η πραγματικότητα είναι αδήριτη.  

Η ελληνική αγορά δυσκολεύεται ακόμα να βρει κοινό που θα θελήσει να πλησιάσει κάτι που δεν είναι «ευκαιρία», «φθηνό», «προνομιακό», «προσφορά», και άλλα σχετικά. Η αγορά και οι καταναλωτές  έχουν  εκπαιδευτεί στο να δελεάζονται με την πρόσφορά και αυτό ισχύει όχι μόνο στις ασφάλειες αλλά σχεδόν σε όλα τα είδη.

Και αυτό το έχουν αντιληφθεί και οι επιχειρήσεις οι οποίες ολοένα και συχνότερα διαφημίζουν προσφορές, εκπτώσεις, χαμηλές τιμές και άλλες αντίστοιχες προτάσεις…

Για την ασφάλιση όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά και αυτό το καθεστώς της φθήνιας δε μπορεί να συνεχιστεί διότι δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις για το προϊόν..

Η αγορά και συντελεστές της οφείλουν να το προστατεύσουν..

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics