Έρευνα: Η Εμπειρία Πελάτη Κορυφαία Αξία για Κάθε Επιχείρηση

Τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στην διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι  καταγράφει η έρευνα της  Focus Bari  η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο και είναι πανελλαδική.

Φέτος, η Έρευνα “CX Stories” της Focus Bari έδειξε ότι:

  • Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών όλο και περισσότερο συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να σημειώνονται σε μικρότερες ηλικίες.
  • Μεγάλη μερίδα του κοινού μοιράζεται τόσο τις θετικές αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουν με τους οργανισμούς, ειδικά στον περίγυρό τους.
  • Το τελευταίο εξάμηνο, οι επτά στους δέκα Έλληνες είχαν τουλάχιστον μία θετική εμπειρία ως πελάτες,  και—ευχάριστα—η αναλογία εκείνων που διηγούνται  αρνητικές εμπειρίες είναι χαμηλότερη και μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
  • Παρόλο που πολλοί Έλληνες είναι διστακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλη αναλογία θεωρεί ότι θα επηρεάσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics