Έρευνα: Πως επηρεάζει η τεχνολογία την Εξυπηρέτηση -Εμπειρία- του Πελάτη

Τις θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στις συναλλαγές τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια καταγράφει η Focus Bari η οποία διεξάγει την ίδια περίοδο πανελλαδική έρευνα που προσδιορίζει το συγκεκριμένο θέμα.

H νέα έρευνα “CX Stories” της Focus Bari έδειξε ότι:

  • Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και την χρησιμοποιούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες ενώ παράλληλα διαβάζουν και κάνουν κριτικές τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες. 
  • Σημαντική αναλογία των καταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιραστούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο.
  • Το τελευταίο 6μηνο, οι καταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες μας περιέγραψαν, σε μεγάλη ποικιλία κλάδων.
  • Η Εμπειρία του Πελάτη ορίζεται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή μαζί μας σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές τους επιλογές. 
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics