Giuseppe Zorgno: Η ποιοτική αναβάθμιση της ασφαλιστικής εργασίας

Άποψη του κ. Giuseppe Zorgno, AIG Country Manager, Greece & Cyprus όπως αποσπασματικά αποτυπώθηκε σε συνομιλία με τον δημοσιογράφο Γιάννη Βερμισσώ.

Άποψη του κ. Giuseppe Zorgno, AIG Country Manager, Greece & Cyprus όπως αποσπασματικά αποτυπώθηκε σε συνομιλία με τον δημοσιογράφο Γιάννη Βερμισσώ.

 


Η ποιοτική αναβάθμιση της ασφαλιστικής εργασίας

H ασφαλιστική  εργασία  είναι  αναγκαίο  να  αποκτήσει  τη  χροιά  της  επιστημονικής προσέγγισης. Και αυτό διότι  πρέπει να προσδιοριστούν με όλο και μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, παράμετροι, εκτιμήσεις και πολλά αλλά τα οποία μόνο όταν τα προσεγγίσεις επιστημονικά μπορεί να μετρηθούν σωστά και να αποτελέσουν βάση για ένα επόμενο βήμα. Η επιστήμη δίνει «εργαλεία» και σε εμάς τους ασφαλιστές σε όποιο επίπεδο εργασίας και να βρισκόμαστε, με τα οποία μπορούμε να προάγουμε την δουλειά μας. Μέσω της απόδοσης περισσότερων επιστημονικών στοιχείων στην ασφάλιση μπορούμε να πετύχουμε και καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Μπορούμε να κάνουμε περισσότερο σωστές αλλά και ορθολογικές παροχές προς τους καταναλωτές.

Η  AIG κινείται σε αυτή την κατεύθυνση και  βρίσκεται σε συνεργασία με επιστημονικές ειδικότητες ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική την εργασία μας και την ασφαλιστική προσφορά μας στους πελάτες μας.  

Να δώσουμε ένα παράδειγμα:  δημιουργήσαμε ένα νέο ρόλο στην εταιρία με τίτλο Head of Customer Insights, με στόχο την  έρευνα των αναγκών του καταναλωτή, την καταγραφή και ανάλυση της συμπεριφοράς του. Μέσα από την ανάλυση των αναγκών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών θα μπορέσουμε εμείς ως εταιρία να χαράξουμε τη στρατηγική μας και να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας. Έτσι γινόμαστε καλύτεροι και μπορούμε να καινοτομούμε, να πρωτοπορούμε, και να προσφέρουμε πάντα αυτό που χρειάζεται ο κάθε πολίτης για να καλυφθεί πραγματικά. Δίνουμε στην δουλειά μας τον επιστημονικό χαρακτήρα που προαναφέραμε.

Σε μια συνολική προσέγγιση της ασφάλισης θα έλεγα ότι ζητούμενο στην εργασία μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας και να είμαστε συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις μας. Οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να έρθουν πιο κοντά στον τελικό πελάτη και αυτό θα το καταφέρουν μόνο μέσω της άριστης εξυπηρέτησης. Το πώς θα φτάσουν σε αυτό το υψηλό επίπεδο είναι φυσικά το ζητούμενο.

Εμείς στην AIG, σε παγκόσμιο επίπεδο, επενδύουμε στα Shared Services, Κέντρα που λειτουργούν σε διάφορα σημεία ανά τον κόσμο και αναλαμβάνουν να εκτελέσουν παρόμοιας φύσης διεκπεραιωτικές  εργασίες  για λογαριασμό των χωρών στις οποίες λειτουργεί η AIG με πολλαπλά οφέλη για την εταιρία και τους ασφαλισμένους: αφενός οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και εξειδίκευση στην εξυπηρέτησή τους και αφετέρου τα στελέχη στις χώρες μπορούν να εστιάσουν στις πιο σύνθετες εργασίες για τις οποίες απαιτείται γνώση της τοπικής αγοράς και σχέσεις με τους συνεργάτες και πελάτες. 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics