Ι. Χατζηθεοδοσιου: Η σύγκρουση με το Bancassurance έρχεται

Άρθρο του Ι. Χατζηθεοδοσίου Προέδρου του ΕΕΑ

Άρθρο του Ι. Χατζηθεοδοσίου
Προέδρου του ΕΕΑ

Το bancassurance καθώς και οι σχετιζόμενες με αυτό τράπεζες αρχίζουν με τις τακτικές τους, να ξεπερνούν τα όρια της ανοχής των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.. 
 
Κηρύσσουν ένα πόλεμο που ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έχει προσπαθήσει να τον αποφύγει. Αλλά έως εδώ.. ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (αρμόδιο υπουργείο, ΔΕΙΑ και ΕΑΕΕ να σταματήσουν να σφυρίζουν αδιάφορα, και να αντιληφθούν την ευθύνη τους).
 
Έτυχε να έχω προσωπικά περιστατικά με την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ που μου προκάλεσαν αλγεινή εντύπωση.
 
Πρώτα με υποχρέωσαν να πάρω POS για να έχω και μπλοκ επιταγών.. ενώ λίγο αργότερα μου τηλεφώνησαν για να μου πουλήσουν ασφάλειες.
 
Ανήκουστο και όμως πραγματικό: Τηλεφωνούν σε ένα μεσίτη ασφαλίσεων για να πουλήσουν ασφάλειες. Και συνδέουν υποχρεωτικά την έκδοση μπλοκ επιταγών μιας επιχείρησης με την απόκτηση POS από την τράπεζα με την οποία η επιχείρηση συναλλάσσεται.
 
Και μετά μιλάμε για ελεύθερη αγορά και αρχές δικαίου.
 
Σήμερα μάλιστα που λόγω capital controls οι πολίτες και οι επιχειρηματίες είναι «αιχμάλωτοι» του τραπεζικού συστήματος τα πράγματα επιδεινώνονται.
 
Οι τράπεζες λεηλατούν ασύδοτα, και με κάθε μέθοδο τα «εύκαιρα» πελατολόγια και είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω επιστολών, χτυπούν τις πόρτες ανυποψίαστων πολιτών.
 
Ενοχλούν ενδεχομένως, αλλά λένε ότι ενημερώνουν για προγράμματα ασφάλισης περιτυλιγμένα με ωραία λόγια και ένδυμα «ευκαιρίας» για όσους τα αγοράσουν.
 
Το ποτήρι ξεχείλισε. Η πρόσκρουση βρίσκεται κοντά.
 
Θεωρώ ότι οι έως σήμερα προσπάθειές μας να επικρατήσει σύνεση και λογική χωρίς ακρότητες δείχνει να πέφτει στο κενό με ευθύνη αυτών που παραβαίνουν κάθε έννοια ηθικής.  Μπαίνουν και τρώνε..όπου βρουν.
 
ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
 
Η τακτική της αρπαγής των πελατών, της χρήσης, προσωπικών δεδομένων, της αξιοποίησης βάσεων με χιλιάδες ονόματα δείχνει ότι εξελίσσεται χωρίς ανακοπή και βάζει χέρι στο εισόδημα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
 
Χωρίς φραγμούς, με κάθε μέθοδο τηλεφωνούν άγνωστα πρόσωπα ή εντεταλμένοι για την συγκεκριμένη εργασία και προτείνουν, συστήνουν, ενημερώνουν ή απλά «ψαρεύουν» πελάτες.
 
1.Με επιστολές στους κατόχους «πλαστικών καρτών» βάζουν και ένα φυλλάδιο για τα ασφαλιστικά προγράμματα.
 
2.Στο κατάστημα, τους πελάτες τους τραβούν σε ενδεικνυόμενες – φίλες ασφαλιστικές που θα στολίσουν την καλή συνεργασία ή θα την διασφαλίσουν.
 
3.Τηλεφωνούν –όπως έγινε και με εμένα- και πουλάνε ασφαλιστικά προγράμματα.
 
Τι επιπλέον χρειάζεται για να πούμε ότι : ΟΧΙ ΑΛΛΟ η σύγκρουση έρχεται.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics