Καταγγελίες επώνυμες για το Bancassurance

Επιδεινώνονται ραγδαία οι σχέσεις τραπεζών με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες.

Επιδεινώνονται ραγδαία οι σχέσεις τραπεζών με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες.Τα κρούσματα υφαρπαγής ασφαλιστικού πελατολογίου από το Bancassurance, πολλαπλασιάζονται και αποκτούν «ονοματεπώνυμο». 

Ένα βήμα πριν από την έκρηξη βρίσκονται οι σχέσεις της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης με το bancassurance. Οι πρακτικές κάποιων τραπεζών εντείνονται και οι έμμεσες ή άμεσες παροτρύνσεις στους πελάτες τους να γίνουν και ασφαλιστικοί τους πελάτες διογκώνονται.

Κατά πληροφορίες το θέμα φθάνει και στην εποπτική αρχή η οποία ενημερώνεται και πιθανόν με βάση τις καταγγελίες θα προχωρήσει σε συστάσεις προς τις τράπεζες υπενθυμίζοντας τα όσα θα πρέπει να εφαρμόζουν κατά την διαδικασία άσκησης και τους παράλληλου έργου της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες από ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες για συγκεκριμένα περιστατικά όπου αναφέρονται στοιχεία πραγματικά. Όπως προσφάτως είχε αναφέρει  το insurance-eea η προσπάθεια των τραπεζών (άλλων λιγότερο άλλων περισσότερο) να κατευθύνουν τους πελάτες τους και σε ασφάλειες δικής τους επιλογής, είναι ιδιαίτερα οξυμένο στην επαρχία.

Αντίθετα είναι λιγότερο εμφανές στα μεγάλα αστικά κέντρα όπου επίσης οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες καταγράφουν περιστατικά. Κατά τις πληροφορίες σύντομα ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα λάβει αποφάσεις προκειμένου να αποκαταστήσει τα όσα κακώς συμβαίνουν και να επικρατήσει ο σωστός ανταγωνισμός με κανόνες και όρια που προσδιορίζονται από τη νομοθεσία. 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics