Με τα δώρα εξελίσσεται η επιλογή ασφάλισης (και εταιρείας)

του Γιάννη Βερμισσώ

Εκτός ορίων -αν υπάρχουν και τηρούνται αρμοδίως-  βρίσκονται οι διάφορες προτάσεις που καλούν τους πολίτες για να επιλέξουν ασφάλιση.

Δωροεπιταγές και παροχές σε χρήμα  για να επιλέξεις το που θα ασφαλιστείς.

Επιταγή για σούπερ μάρκετ ή επιταγή για καύσιμα.

Δωρεάν διέλευση σε διόδια ή δωρεάν αγορές σε αλυσίδες.

Τόσα πολλά και διάφορα. Φανταστικά. Σε πληρώνουν για να  ασφαλιστείς, στην μία ή στην άλλη ή στην τρίτη εταιρεία που σου δίνει κάτι ως δώρο για να την επιλέξεις.

Ο σύγχρονος καταναλωτής, ο σημερινός πολίτης βρίσκεται περικυκλωμένος από τέτοια μηνύματα και γαλουχείται σε αυτά. “Τι θα μου δώσεις για να ασφαλιστώ σε εσένα” ;

Αυτό έχει μάθει να σκέπτεται ο νεοεισερχόμενος στην αγορά που θα θελήσει  να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, ή το σπίτι του, ή την υγεία του.  Ο βομβαρδισμός μηνυμάτων είναι εκκωφαντικός.

Εκπρόσωποι της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη τοποθετούνται στα social media για το θέμα και αναρωτιούνται για την εποπτεία, για την κατάσταση, για το ποιος θα βάλει το όριο..

Και ακόμη περισσότερο ποιος θα αποσυνδέσει την επιλογή της ασφάλισης από την επιλογή δώρου.

Το ποτάμια ξεχείλισε και αν δε βρεθεί λύση θα οδηγηθούμε στο επόμενο βήμα: “Όλα πληρωμένα”.. αρκεί να ασφαλιστείς.

© INSURANCE EEA 2022. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics