- 05/02/2020
Ο σωστός προσανατολισμός…
Του Γιάννη Βερμισσώ
Οι εταιρείες λαμβάνουν αποφάσεις. Και χαράσσουν στρατηγική. Κάποιες φορές αυτή δεν αποδίδει. Και συνηγορούν και τα αποτελέσματα, ότι δεν οδηγεί σε εύφορες περιοχές η ρότα που τραβούν.
Εκεί είναι και το κρίσιμο σημείο όπου θα πρέπει να λάβουν μια δεύτερη απόφαση: εάν θα συνεχίσουν να επιμένουν σε κάτι που δεν αποδίδει ή αν θα περιμένουν.
Αυτομάτως γεννάται και το τρίτο ερώτημα: πόσος χρόνος απαιτείται για να υπάρχει κατασταλαγμένη άποψη εάν μια στρατηγική αποδίδει ή όχι οπότε και να επαναπροσδιοριστεί.
Κάπως έτσι τα πράγματα γίνονται πολύπλοκα και ξεκινούν οι «βαριές» συσκέψεις και οι αντίθετες – σωστά υποστηριγμένες – απόψεις.
Παραβλέπεται σφόδρα ότι η απλότητα είναι συνώνυμη της εξέλιξης. Και όταν πρόκειται για ασφαλιστικό προϊόν τότε: όσο πιο απλό τόσο πιο κατανοητό και ταυτόχρονα εύκολα αγγίζεται από τον ασφαλιστή και από τον αγοραστή.
Υ.Γ: Η ασφάλιση χρειάζεται απλότητα, καθαρότητα και αμεσότητα.