Πανελλήνια έρευνα: Πως αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες- Το κυνήγι της προσφοράς και οι συμφέρουσες αγορές

Η αλλαγή της οικονομικής κατάστασης, οι μισθοί και η ακρίβεια έχουν αποτελέσει σημαντικούς παράγοντες στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών όλων των Ελλήνων σε όλους τους τομείς. Το σούπερ μάρκετ και γενικότερα τα ψώνια για οικιακά είδη και τρόφιμα είναι μια ανάγκη που όλοι οι Έλληνες καλούνται να καλύψουν και έχουν βρει τους δικούς τους τρόπους να το κάνουν οικονομικά.

Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;» που διεξάχθηκε τον Σεπτέμβριο 2023 έδειξε ότι:

  • Μικροί και μεγάλοι σε όλα τα μέρη της Ελλάδος ψωνίζουν συστηματικά από σούπερ μάρκετ.
  • Η πιστότητα των Ελλήνων καταναλωτών σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ φαίνεται να είναι σχετική.
  • 4 στους 5 Έλληνες χρησιμοποιούν κάρτες πιστότητας σχεδόν πάντα ενώ πολλοί δηλώνουν ότι έχουν κάρτα πιστότητας σε παραπάνω από μία αλυσίδες.
  • Η πλειοψηφία των Ελλήνων ενημερώνονται τακτικά για τις προφορές των σούπερ μάρκετ ενώ έχουν υιοθετήσει τουλάχιστον μια συνήθεια “smart shopping, π.χ. συχνή αγορά προϊόντων 1+1 δώρο, αγορά private labels, κλπ. 

 

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics