Τα πελατολόγια του διαδικτύου

Του Γιάννη Βερμισσώ Η αναζήτηση πελατών προς ασφάλιση εξελίσσεται σε ευρηματική διαδικασία … Μάλιστα τώρα το διαδίκτυο προσφέρει και ευρύτερες δυνατότητες για να προσεγγιστούν και νέοι υποψήφιοι προς ασφάλιση.

Του Γιάννη Βερμισσώ

Η αναζήτηση πελατών προς ασφάλιση εξελίσσεται σε ευρηματική διαδικασία … Μάλιστα τώρα το διαδίκτυο προσφέρει και ευρύτερες δυνατότητες για να προσεγγιστούν και νέοι υποψήφιοι προς ασφάλιση.

Αφού περάσαμε, από σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, φεϊγ βολάν, πακέτα προσφορών, τηλε-ασφάλειες πάσης φύσεως, κουπόνια εφημερίδων και άλλα διάφορα τώρα πάμε στην νέα εποχή του διαδικτύου.

Διαδικτυακές ευρηματικότητες, με ευφυείς ιδέες  και smart προσεγγίσεις, που όχι ευθέως και άμεσα (direct) αλλά εμμέσως και μακροπρόθεσμα (indirect) επιχειρούν να χτίσουν και κάποια πελατολόγια, αναπτύσσοντας τη νέα γενιά εναλλακτικών τρόπων ασφαλιστικής προσέγγισης αφού είτε εξαντλήθηκαν είτε απορρίφθηκαν είτε «περπατούν» οι παραδοσιακές μέθοδοι.

Ανάμεσα στις νέες μεθόδους διακρίνουμε, ηλεκτρονικές πλατφόρμες για πάσης φύσεως είδη ή  υπηρεσίες που αποτελούν το δέλεαρ για να εισέλθουν τυχαίοι χρήστες οι οποίοι μετά μπορεί και να δεχθούν ασφαλιστική πρόταση..

Για παράδειγμα, μπορεί να απευθύνονται σε οδηγούς και να εστιάζουν σε θέματα που αφορούν την ασφαλή οδήγηση, συναρτώμενη με την κατάσταση των δρόμων, τις καιρικές συνθήκες, ή διάφορα σχετικά. Έτσι γίνονται  μέσο επικοινωνίας-ζύμωσης πολλών χρηστών οι οποίοι συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια και ακολούθως αποτελούν ένα «κοινό» συγκεκριμένο το οποίο μπορεί να προσκληθεί να συμμετάσχει και αλλού.

Όμως είναι και άλλα πολλά, όπως η περίπτωση να «ανοίγεις» ιστοσελίδες και να σου προβάλλονται επιλεκτικά εταιρείες.

Το φαινόμενο των εναλλακτικών «τρέχει» εδώ και καιρό στην αγορά, έχει πολλά πρόσωπα και αναπτύσσεται ακράτητα..

Και στο πλαίσιο που εντάσσεται στην φυσική εξέλιξη των πραγμάτων όλα είναι υπό δοκιμή και ανεκτά αλλά θα πρέπει να έχουν και τα όριά τους, και τους κανόνες τους.

Γι΄αυτό και ίσως οι ελληνικές αρμόδιες αρχές οφείλουν να επέμβουν, όχι για να ανακόψουν την κάθε εξέλιξη και τις νόμιμες δραστηριότητες, αλλά για να επιβάλλουν τους κανόνες του ανταγωνισμού οι οποίοι υπάρχουν και είναι απαραίτητο να εφαρμόζονται.

Διότι ακόμα και οι καλύτερες ιδέες, οι συνεργασίες και οι συμπράξεις χρειάζονται όρους και όρια για να μη θίγουν αρχές, νόμους, και κυρίως τις συνεπείς επιχειρηματικές προσπάθειες.

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics